دوربین آپارتمان

دوربین آپارتمان

معرفی دوربین آپارتمان 

خانه محلی برای آرامش و دور ماندن از دغدغه های اجتماعی است و برای داشتن حس امنیت و آرامش همه می کوشیم تا این مکان را امن تر کنیم . در حال حاضر بیشتر ما به آپارتمان نشینی روی آورده ایم و برای جلوگیری از سرقت یا ورود افرادی که شرایط را ناامن می کنند راه های زیادی پیش رو داریم . از قدیم دیوارهای بلندی دور خانه ها می کشیدند و یا از درب های مقاوم استفاده می کردند که دارای قفل های برقی است. یکی از نوین ترین روش ها برای حفظ امنیت دوربین مناسب آپارتمان است. دوربین مداربسته مناسب برای آپارتمان قطعا یکی از بهترین راه ها برای حفظ و نگهداری از خانه شماست .

مکانهای مناسب برای نصب دوربین مناسب آپارتمان

  •            درب های ورودی

محل عبور و تردد افراد مهم ترین مکانی است که همیشه باید تحت نظر باشد و توصیه می شود نصب دوربین در آپارتمانی را برای این قسمت نصب کنید و در ارتفاع بالا باشد تا قابلیت دسترسی کمتری داشته باشد .

  •            پارکینگ

اگر پارکینگ دارید و روی خودروی خود حساس هستید بهتر است از دوربین مداربسته مناسب آپارتمان استفاده کنید و دوربین آپارتمانی را طوری نصب کنید که توسط سارقین نابود نشود .

  •            داخل آپارتمان

برا راه پله ها و درب منازل داخل آپارتمان نیاز است که از دوربین مناسب آپارتمان استفاده کنید و ورود و خروج افراد را چک کنید البته با اجازه اهالی آپارتمان .

  •            پشت بام

برای نصب دوربین مناسب برای آپارتمان در پشت بام خانه نیز باید نکاتی را رعایت کنید زیرا پشت بام خانه نیز گاها به دلیل وجود انباری ، کولر ، آنتن یا دیش ماهواره باید مورد حفظ و مراقبت قرار گیرد.

 انواع دوربین آپارتمانی

  •            دوربین مداربسته مناسب آپارتمان آنالوگ 

 مدل قدیمی دوربین مداربسته مناسب برای آپارتمان ، دوربین آنالوگ است که قیمت کمی هم دارد . دوربین آنالوگ به دلیل کیفیت پایینی که دارد سال هاست منسوخ شده و سیستم جدید از آن در بازار هم اکنون در دسترس است . به طور کلی نصب دوربین مدار بسته مناسب آپارتمان از نوع آنالوگ بسیار راحت است و مانند دوربین های آی پی نیاز به دانش بالایی ندارد و هر شخصی می تواند به راحتی این دوربین آپارتمان را نصب کند البته این دوربین ها نیاز به سیستم ضبط کننده دارند و امروز همان طور که گفته شد با کیفیت بالاتری یعنی اچ دی و فول اچ دی عرضه می شوند . اما این دوربین ها ضعف هایی هم دارند آن هم کیفیت تصویر آنها نسبت به دوربین مدار بسته مناسب آپارتمان از نوع ip است و عیب دیگر دوربین آپارتمانی آنالوگ عدم محافظت در برابر دسترسی غیر مجاز به استفاده نکردن از سیستم رمزنگار تصاویر است .

  •            دوربین آپارتمانی تحت شبکه یا IP

دوربین مداربسته تحت شبکه آی پی قابلیت توسعه فوق‌العاده‌ای داشته و از نظر کیفیت تصاویر دوربین مدار بسته مناسب آپارتمان بسیار حرفه ای است دوربین مداربسته آی پی یکی از بی نظیر ترین دوربین ها برای نصب به عنوان دوربین مناسب آپارتمان است این دوربین مقایسه با سیستم آنالوگ بسیار مناسب تر است و کیفیت بالایی دارد به همین دلیل قیمت بالایی نیز دارد و می توان به راحتی با دوربین آپارتمان از نوع تحت شبکه تمامی محوطه ها ، داخل آپارتمان ، بیرون و داخل پارکینگ را تحت نظر داشت . معایبی که دوربین آپارتمانی تحت شبکه دارد شامل این موارد است گران بودن این دوربین نسبت به دوربین های دیگر و نیاز به داشتن دانش کافی برای نصب دوربین تحت شبکه و راه اندازی آن . اما شما با در نظر گرفتن ویژگی هایی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب برای آپارتمان می ‌توانید بهترین دوربین آپارتمان را انتخاب کنید مثل داشتن کیفیت بالا زاویه دید مناسب استفاده از رمزنگاری برای دسترسی به تصاویر ثبت شده بالا بردن امنیت دوربین‌ها در مقابل افراد غیر مجاز و دید در شب دوربین تا بتوان در تاریکی به راحتی تصاویر را تشخیص داد.

Leave A Comment